Tema: Re: OT: "dregmes sugeriklis", ar realiai naudingas?
Autorius: krx
Data: 2009-04-23 00:08:43
O tai pas tave liukas/stiklai/pečiukas kiauri, ar viduje šlapiniesi? ;-P

Tokiais orais, kai rodosi jau dvi savaites bemaž be lietaus stovi, tai
mašina braškėt turi nuo sausumo!

Tau sprendimas GREITAS ir elementarus, jei yra kondicionierius - pašildai
variklį, pastatai, kad suktų viduje orą, kaitinimą į max., srautą - max.,
kryptį - būtinai į kojas, ir suki taip pusvalandį, geriausiai bent 1500-2000
RPM. Vieną kartą pavasarį per šlapią laiką buvau nepakišęs po medžiaginiu
kilimėliu guminio, prisigėrė, nėjo išdžiovinti greitai natūraliai. Tokiu
būdu išdžiovinau idealiai per tą pusvalandį. Matavau su tiksliu elektroniniu
higrometru - mašinos viduje džiovinimo pabaigoje drėgnumas buvo nei tiek ir
dau - viso labo 13% ;-)