Tema: Re: ampermetras masinai...
Autorius: dpi
Data: 2012-10-18 21:40:52
O tu pabandyk paprasciausiu multimetru pamatuoti ir isitikinsi, kad nemazai
matosi. Aisku apytiksliai. Bet juk nelabai ir reikia pastoviai ir tiksliai
stebeti.
Pasikroves akumas be pajungtos apkrovos yra apie 12,6V. Pajungsi apkrova
(net maza lempute), iskarto itampa mazes - reiskia akumas sodinamas.
Uzvedus, rodo apie 14V - reiskia krauna. Jeigu uzvedus ir sujugus max
apkrovas nukris zemiau 12,6V jau reiskia sodina (nepakanka gaminamos). Kad
normaliai krautusi, reiketu bent ~13,5V.
P.S. akume yra inercija, tik atjungus nuo krovimo jo itampa po truputi
leisis link normalios. O atjungus nuo apkrovos, kils link normos.
Susinormalizavus po keliu h, ~12V - tuscias, 12.6V - pilnas.