Tema: Re: rekomenduokit batareiką
Autorius: eyafalayokull
Data: 2012-10-15 10:37:59
manau kad pakrovėjo reiks ieškot atskirai.
Kol kas verčiausi su prikurkes lizdu pakeliui į žvejybą, bei buvau prijungęs
prie valties variklio, kai buvo nusėdęs:)
Šiaip vis neprisiruošiu nusipirkt pakrovėjo.
Auto pakrovėju nesirįžtu kraut - pagal rekomendacijas, turi būti 1/10, tai
mano atveju 0,7A, o mano mašininis 5A - gerokai per daug