Tema: Re: jusu patirtis siunciant is kinijos per DHL
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-08-23 16:31:31
na zinok muitininkai irgi nedurni, ne tie laikai. As irgi esu be jokiu
muitu/PVM pries kokiu 8 metus parsisiuntes ir masinini maga is amerikes, ir
fotika is japonijos ar kinijos  ir dar visokiausiu kiek pigesniu daiktu be
jokiu PVM ir muitu. Deja, geri laikai praejo. Ir jei bus normali sunki deze,
tai koks muitininkas patikes, kad ten prekiu uz 15USD? Tikrai nepatinges
praplesti paziureti, kas ten viduje yra, ypac jei padoraus invoiso nebus. Be
abejo, isimciu visur buna, bet jei pritaikius PVM su muitu prekes kaina
pasidarys panasi, ka gautum Lietuvoje, tai tikrai verta pagalvoti, ar verti
siustis is uzjuriu, jei tokai pacia prekes, tik ciut brangiau gali ir
Lietuvoje isigyti. Na pirminis paklausejas, tai suprantu, kad perka
kazkokius gaminiu samples, kuriu matyt Lietuvoje negaus, tai cia jam ir
netaikau.