Tema: Re: jusu patirtis siunciant is kinijos per DHL
Autorius: Veritas
Data: 2012-08-22 00:09:07
pasiseke. dabar ta pati suma uz siuntima dhl'u jau yra apmokestinama,nes
virsija 75lt. Paskui dhl sandeliavimas, ismuitinimas, banko komisiniai vien
tik 15lt oro uoste uz imokas,kur arciausiai.

"cD-r0m"  wrote in message news:k10qkn$7pm$1@trimpas.omnitel.net...

Na man 2005 metais kamerą dhl'u iš hong kong atsiuntė už kelis tūkstančius,
ir net parašyta ant siuntinio buvo kas ten, bet atnešė prie durų be jokių
klausimų. Tiesa apmokėjimas buvo svarais, per banką, bet nemanau ar tai
keičia ką..