Tema: Re: DLR intensyvumas
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-29 13:19:34
dpi rašė:
> 40-50kkm per metus - su ekonomiska masinyte? Vien geru oru? Tame ir

O kas čia keisto? Nepriklausomai nuo oro.

> esme, kad eiliniam zmogeliui neaktualu. O jei tai dar padeda
> apsisaugoti nuo autoivykiu (sakykim irgi 1%) tai visai gerai. Kas
> nori, tas taupo rimciau.

Aš nuo pat pradžių rašiau, jei neskaitei, kad „jei daug maliesi“. Man,
pavyzdžiui, nesunku įsivaizduoti kokį kurjerį su nuosavu kabluku, kuris
nurieda tokį (ir dar didesnį) atstumą. Ir kodėl taupymo faktorius reikia
suprasti, kaip alternatyvius, o ne sudėtinius? Niekas netrukdo taupyti
ir gerokai rimčiau, tačiau trumpųjų DRL taupymo efekto paradoksas yra
tas, kad „pasikeitei/pasidarei, pamiršai ir jau sutaupei“. Sąlyginai
paprastas veiksmas, kuris duoda ne tokius jau niekingus rezultatus, kad
dieną ir taip be jokios prasmės/naudos (ekonomiškesnės, dedikuotos DRL
juk nesumažina saugumo) nusispjovęs tebedegintum virš 100W.
Nors galima ir paskaičiuoti, per kiek laiko atsipirktų paprastam
mirtingajam (kokie keliolika kkm per metus) investicija į led'ines
lemputes. Šviečia, kad per porą metų drąsiai.