Tema: Re: DLR intensyvumas
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-29 11:30:40
Sigun rašė:
> 2012.08.28 19:42, Laimis rašė:
>> Tai nekeičia fakto, kad auto parko amžius ir modernumas (gerokai)
>> atsilieka nuo vakarietiškojo, o kalbant apie kelių procentų papildomą
>> eikvojimą dėl DRL, studijose nagrinėjamas vakarietiškasis auto parkas,
>> kuriame DRL jau tikrai nebėra vyraujančiai tik trumposios, nes
>> santykinai daug naujų automobilių turi gamyklines, ekonomiškesnes DRL.
>> Viso to mintis buvo ta, kad realusis ekonomijos efektas, pritemdžius
>> trumpąsias, turėtų/galėtų būti didesnis, nei keli procentai.
>
> "A Swedish study completed in 2002 estimated"
> Studija kuria remiamės daryta tuomet, kai LED DRL dar nebuvo.

Matai, jei tai jau dedikuota DRL, tai ji jau nėra 55W galios...
(nesvarbu, kad nebuvo LED lempų).
Be to, yra ir šviežesnių studijų (2006, 2008).


> Pritemdžius efektas būtų. Bet pažiūrėjus daugumos vairuotojų vairavimo
> manierą nepanašu, kad vairuotojams rūpėtų keliolika % degalų
> vartojimas, ką jau kalbėt apie 1%...

DRL studijos skaičiuoja makro efektą. Tai tas makro efektas pasireiškia 
jau ant tos neekonomiško vairavimo manieros viršaus.
Kaip bežiūrėtum, bet ekonomiškam varikliukui be reikalo sukti kelis 
šimtus W išsiverčia į bent keliais % didesnį kuro suvartojimą. Teigiama 
(1990'ųjų duomenys), kad ekonomija (200W -> 55W) gali būti iki ~0,5 
mylios galonui, t.y. ~0,13-0,15+ l/100 km, kai vidutinės kuro sąnaudos 
~7-8 l/100 km.
Sulakstei per metus kokius 40-50k ir gali būti daugmaž tikras, kad bemaž 
visas bakas galėjo būti sutaupytas, jei važinėtum su ekonomiškom DRL. 
Tik dėl tokios smulkmenos, nepriklausomai nuo to, kaip neekonomiškai 
vairuoji.