Tema: Re: Sustojes laikrodis-mirties laikas?
Autorius: Gintas
Data: 2012-08-01 14:25:24
Uzsidek koki prasta laikroduka ir pabandyk  isivaizduoti, kaip reikia nukristi, kad laikrodis susitrenktu i grindis. Ranka tai susukti sunku is peties sanario. Kryziumi reiktu kristi ant nugaros ir tai reiks pavargti. O kad kokiose mustynese sustotu-aplamai nezinia ka reiks nuveikti, nes smugi  kumsciu susvelnina apyrankes slysciojimas. Na, o kad su kulka i laikrodzio korpusa pataikytu-aplamai retenybe manau. Tad ko jam sustot? Esu su kuvalda priekala trankes, laikrodzio paprastucio nenusiemes-nesustojo. Na, pasibaigus "uzvedimui" sustos, bet ar tai ivyks po valanados ar po 4-nieks nezino.