Tema: Re: Sustojes laikrodis-mirties laikas?
Autorius: Gintas
Data: 2012-07-31 20:32:07
Na, sumasciau apie tai, siandien per Tv isgirdes apie Medininku zudynas. Na, vis nurodo laika, kuri rode ant vieno is nuzudytojo sustojes laikrodis. Va ir mastau-kodel jis turejo sustoti? Na, apie Capajevo sustojusi laikrodi sakau-na, gal prisiseme vandens beplaukiant ir sustojo? Kai ant avarijoje zuvusiojo sustojo laikrodis-na, gal nuo perkrovos, staigiai sustojus. Ale pamenu-net ant kazkokio kosmonauto laikrodis buvo sustojes, radus jo kuna, kai oras is kapsules isbego.  Tad ir smalsauju-ko tie laikrodziai sustoja?