Tema: Re: reikia patarimo Power inverters
Autorius: Laimis
Data: 2012-06-28 14:58:37
Dainiushas rašė:
> tai tu pasakyk - jungia ar nejungia. Nelindau aš į tą akumą, tik žinau,
> kad 8vnt batareikų. O ir koks galų gale skirtumas, kai sąlygoj duota 12V :)

Tai vat ir pasakysiu, kad nefig balalaiką paleisti ir aiškinti to, ko iš
tikrųjų nežinai. Jungia lygiagrečiai. Beveik visada (kai baterijų
daugiau, nei 4). Nes nuoseklus jungimas garantuoja problemą, jei sugenda
bent viena.
Visokių tų baterijų yra, tačiau su „kaip minimum 96V“ kelių kW UPS'u,
tai tai tu ryškiai užlenkei. 24-48V.
Jis mat baterijas su Signalizacija suskaičiavo...