Tema: Re: pagalba zaliems - kas gali buti ne taip?
Autorius: T:\)
Data: 2012-06-27 17:34:25
na man irgi keista :)
Kai is pirmo karto nesigavo - net per daug nesiaiskinau, isardziau ir tiek ziniu. Passtudijavau dar internete zymejimus ir pan. , plius dar po pirmo bandymo kilo minciu kaip patogiau sujungti ir pabandziau is naujo. O naujas kurinys nustebino 1/2 veikia, 1/2 neveikia :) Tai ir klausimas kas cia per monai, koki frankesteina sukuriau :)
Bet "uzkabino" kai dalys nebrangios (o jas dar ir pakartotinai gali naudoti) galima eksperimentuoti :)

T:)