Tema: Ats.: Ar Farnelyje nurodytos kainos yra galutines?
Autorius: siGis
Data: 2012-06-26 15:39:09
Geras.
Maniskis Raspberry imant per Lemona kainuotu apie 130Lt. Tai jau visai
kas kita nei beveik 200Lt kartu su islaidomis bankui, pervedinejant
pinigus paciam. Tik vel beda. Tokio daigto tiesioginiame pardavime pas
juos nera, del to ir kodo nera.

Ka gi man dabar daryti? Kas galetu pasakyti? :). Gal reikes su lemona
tartis.

"Gediminas"  parašė naujienų news:jsc8tr$qov$1@trimpas.omnitel.net...

Apie farnelio komponento koda. Pvz: varza 1komh 0603 5% farnelio kodas
9331697. Isivedi ji Lemonos puslapi ir gauni kaina, MOQ, ir kada tau
atves. Pries tai Farnelio puslapi gali pazeti kiek vnt turi dabar
sandeli ir panasius reikalus.