Tema: Re: Kaip geriau DVB-T imtuva sukergt su TV?
Autorius: Evaldas
Data: 2012-06-13 09:27:22
Nesuprantu kam tu DVB-T imtuvo isjungimui siulai universalu pulta jai jis ir
taip turi savo pulta ?
Kiek as supratau norima, kad imtuvas nebutu budinciam rezime kai isjungtas
TV tai apskritai prie ko cia pultai ?
O autorius eilini karta nelabai sugeba problema isdestyt, jo tekste visiskas
jovalas, kur vienas sakinys priestarauja kitam