Tema: Re: CRT teliko remontas-patarkit
Autorius: ttd
Data: 2012-05-28 09:23:22
Turejau panasiu problemu - gal pagelbes.
Panasaus gedimo CRT remontavau pora savaiciu, gedimas:  trumpam (~6...8sek.)
isijungdavo su vaizdeliu ir po to persokdavo i budinti rezima,
TV 82cm, 100Hz vaizdelis pasaka (palyginus su LCD SD)... buvo vertas
remontuoti  :)
Per ta laika pasigaminau ESR matuokli- pakeiciau kruva konderiu,
eiluciu skleistines testeri- leidzia patikrinti skleistines darba neijungus
maitinimo, padavus 10 kart mazesne itampa is isorinio MB, skleistine dirbo.
Pamatavus itampas dirbanciam, visos atitiko nominala iki 5...8sek, po to
auksta itampa nuvaziuodavo zemyn ir apsauga perjungdavo i budinti rezima.
Itarima pradzioje kele maitblokis, jo aukstos itampos testavimui labai tiko
kaitrine lempa 60W, apkrova laike, itampos geros.
Tik viska atjungus nuo skleistines bloko, auksta itampa liko stabili. Taip
nuosekliai prieita prie kineskopo.
Problema itariu buvo tame, kad kineskopo kaitinimo siulelis prisiliesdavo
prie kito elektrodo itariu katodo,
tik nebuvo tokiam gedimui budingo pozymio - ekrano spalvos nepakito...
Atrisus galvaniskai kaitinimo apvija nuo korpuso (suvyniojus atskira apvija
kaitinimui), problemos issisprende
Tikiuosi ilgam...  :))
Daug info apie gedimus galima rasti per googe, ypac RU puslapiuose...