Tema: Re: CRT teliko remontas-patarkit
Autorius: Veritas
Data: 2012-05-26 20:57:57
nu gali pabandyt ta pagrindine  itampa ,kur eina I aukstos itampos
trafa,paleist per 40 ar 60W kaitrine lempa.

"Zhiniukas"  wrote in message news:jpqvrv$j2a$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane panasiais atvejais vienu buvo kondikai maitinime isdziuve, kitu -
aukstos itampos trafas nusibaiges. Su maitinimu buo sunkaii, nes
pasileisdamas telikas tikrinasi visas itamaps is eiles ir jei kokia ne
ribose - gryzta i budinti.
Gerai, kad thomsonas i user manuala schemas idejes buvo. :)