Tema: Re: Del saules bateriju
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-04-26 19:51:26
On 2012-04-26 16:45:22 +0300, dpi said:

> Aisku. Tada terminas "karsta" cia ne tinka. Tureta omenyje labai gera
> diena vs bloga diena.
>
> Uzkliuvo, kad Laimis paeme skaciavimams vidutine diena, o po to pridejo
> pastaba, kad cia tik karsciausia diena.
>
> Jeigu ta baterija kraus kas diena, o naudos tik savaitgaliais, tai
> tikrai turetu pakakti.

As manau taip pat.

>  Juolab, kad pradineje info nenurodyta koki akuma naudoja ir kiek iskrauna.

Siuo metu yra naudojama 55Ah, numatyta 100Ah (turiu ir toki akuma
turiu, laikydavau rezerve, neprireike).  Man savaitgaliui pakakdavo
55Ah. Pakol nebuvo teliko, uztekdavo 55 Ah uztekdavo ir 4 parom
(ilgieji savaitgaliai...)  Didesnis poreikis gali atsirasti , jei
sumontuosiu moveri (jam gali tekti deti dar viena 55Ah akuma,
greciausia atskira, del tam tiktu techniniu problemu)

Audrius K.
P.S. As skaiciavau paprasciau: baterijos aprasyme nurodyta duodama
srove apie 5 A. Taigi idealiu atveju as gausiu per diena apie 50 Ah .
Imkim blogiausia varianta - vis vien tureciau gauti koki 10% (5Ah) .
Per savaite vis tiek gaunu 35 Ah, ko pilnai pakanka vandens
siurbliukui, tualeto siurbliukui, ir apsvietimo lemputems (ekonominems,
11W) vakarais. Jei saule sviecia diena , tada vakare galima ir telika
paziureti :-))