Tema: Re: Del saules bateriju
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-04-26 19:38:07
On 2012-04-26 12:47:31 +0300, Laimis said:

> Dar reikėtų įvertinti ar jos pakaks.

Turetu pakakti. Man uztektu to, kad 55-100Ah akumas butu pakraunamas
per 7 savaites dienas (to pasekoje nereiktu veztis pakrauti namo).
Netgi renkant po 5-7 Ah per  para (kai debesuota), per 7 dienas as
gaunu min 35-49Ah. (jei sauleta - tai iki 55Ah as gausiu per viena
diena) Pernai as naudodavau 55Ah akuma, ir man jo beveik pakakdavo (tik
viena karta kaip ir pritruko - sekmadieni diena teko jau isjungti
telika. Likucio uzteko vandens siurbliukui.) Be to, esant kritinei
situacijai, as visada galiu pakrauti papildomai caravano akuma is savo
auto akumo (visa tam skirta elektronika yra, kraunama 8 A srove su
pilnu krovimo  IU reguliavimu), nu o auto akuma galima uzkrauti su
variklio generatoriumi :-)) Be to, turiu akumo monitoringo visa
elektronika (stebima ikrovimo/iskrovimo srove ir itampa, is siu duomenu
apskaiciuojama, kiek Ah yra pakrauta akuma :-)  ) Turint siuos
duomenis, visada zinai, kiek dar turi rezervo, kaip greitai kraunasi,
ir kiek daug gali vartoti...

Audrius K.
P.S. Aisku, su laiku gali isaugti porekis, bet tada galima ir antra
baterija uzdeti :-) Reguliatorius palaiko iki 18 A ...