Tema: Re: Dimeris
Autorius: Gadaminas
Data: 2009-04-14 13:37:35
Pakelti galima... galima ir nuleisti. Jei nuolatine, tai jau nemaza galia
gaunas. Jei 8A ir 400V, tai jau 3 kW. Tai jau sis bei tas. Bet jei galima
kapoti kintama, tai tada naudojant tiristorius galima viska padaryti...
Kitas dalykas ar itampa reikia kelti tolygiai>? Kitaip tariant ar reikalinga
kelti galia  ar reikia kelti itampa tolygiai... Jei parasysit
elektronika@user.lt, tai gal ir galesiu padet...

"Rimokas" <rimasu@ut.lt> parašė naujienų
pranešime:gs16sj$54g$1@trimpas.omnitel.net...