Tema: Re: Dimeris
Autorius: Evaldas
Data: 2009-04-14 09:08:42
Vistiek nikuja nesugebi parasyt ko tau reikia. :) Kokio reikia tikslumo ? Ar
reikia sekti (matuoti) iseinancia itampa ? Dar idomu jei tai kaitinimo
elementas tai kokio b... jam reikia nuolatines ?
Siaip tai panasi schema yra www.elektronika.lt su minimaliais pataisymais
prisistaikysi sau. Jei tikrai reikalingas reguliavimas iki 400V (is tavo
tapytos schemos to niekaip nesimato) tai maitink arba is dvieju faziu arba
per aukstinanti transformnatoriu.