Tema: Re: maitinimo šaltinio
Autorius: Giee
Data: 2009-04-03 15:07:25
reikia kraut akumus po 7.2V kartais po viena, kartais po 2, paskui dar AA
8vnt is kart, o ant maitinimo saltinio galima viska nuosekliai sujungt ir
nustatyt reikiama itampa ir srove, pvz pavarai valanda ant kokio 1C, o po to
palieki ant 0,1-0,2A keliom valandom, kol prireikia tu akumu. nu cia reik
tokio universalaus.