Tema: Re: maitinimo šaltinio
Autorius: sail
Data: 2009-04-03 14:31:43
Na pagalvok pats. Akumuliatoriu reikia krauti tam tikra srove, ir permesti
krovima i palaikymo rezima, kai akumuliatoriaus itampa pasieke reikiama.
Laboratorinis maitinimo saltinis ne tam skirtas.

Kartais reikia krauti greitai (bet uzmusineti akuma), kartais krovimo laikas
nesvarbu, tada krauni 10 valandu.

Toki naudoju jau daug metu, pigus ir gerai veikia
http://www.rcl.lt/index.php?id=2&lang=lt&begin=6&acc=show&fid=502&pcode=AIW8168&pmode=&frame=3

Jei nori universalesnio ir pinigu negaila, kad ir toks
http://www.rcl.lt/index.php?id=2&lang=lt&begin=0&acc=show&fid=502&pcode=AIAPC1&pmode=&frame=3
Cia galesi jau parinkti krovimo srove.