Tema: Re: Magnet babinos metalas
Autorius: Shadowed
Data: 2012-04-27 12:44:27
Su Simantieciais pasnekejau, uzrekomendavo kur gaut to spec metalo, tai
pradzioj bandsiu susiveikt, braizyt ir pjaut. Nu jau kai nebesigaus visiskai
tada teks shamanint is kazko kito. Is ebejaus pasiemiau kazkia magneta nuo
senovinio moco, blet fotkej viskas vienas prie vieno tik biski didesne
pasirodo :D taip jai in scale sumazint kokia 20 proc tai butu ciki piki :)

"M@G"  parašė naujienų news:jndh41$nlh$1@trimpas.omnitel.net...

gal sitoki pritaikytum
http://www.autogidas.lt/puskaciaus-magnetai-ir-naujas-gaz-generatorius-22194096.html

vaikystej zaizdavom su tokiais kas ilgiau laida islaikys :)