Tema: Re: Magnet babinos metalas
Autorius: Shadowed
Data: 2012-04-10 20:45:54
simantoj buvau, su metalu padet negales, bet suvyniot rite pabandys. minsiu
savaitgali aleksotan didelio trafo ;)

"Evaldas"  parašė naujienų news:jm1r8d$7k9$1@trimpas.omnitel.net...

Pvaiksciojes po Aleksoto turgu svaitgali butinai rasi koki didoka trafa kuri
galesi isardyt.
Uzejes pas transformatoriu vyniotojus pvz. Simanta manau irgi gelezu gausi.
Gal nebera kaip pries 15 metu, kad kieme konteineris su gelezim stovi (vari
ir tada jau isrinkdavo) bet ka gali zinoti...seniai buvau ten.