Tema: Re: Galinio vaizdo kamera i ukio transporta
Autorius: svyt
Data: 2012-04-02 23:14:36
nu turiu rimta sena fotika 3 mpikseliu,su gera optika mano dabar telefone
atrodo 8 megapikseliai, spekit kurios kokybe 5x geresne?
pakartosiu klausima, kaip sprendziamas purvo ir jo valymo metu subraizymo
problemos sprendimas? dar, megejiskai irangai prisideda- saltis,
apledejimas, vibracija,laidu ilgis, lietus, karstis,....

--
vyt/ /