Tema: Re: Galinio vaizdo kamera i ukio transporta
Autorius: Levas
Data: 2012-03-11 12:48:55
esmine problema- LCD ekranas 320x240 pixeliu ar maziau. O pasijungia 1M ir klejoja apie kokybe.  Vienam SENAM mersiukyje stovi atbulinio vaizdo kamera, jos pixeliu tikrai neturi, bet kazko, bl..., viskas matosi. Gal del to, kad kamera ir jos optika priderinta prie paskirties?

Tavo 2.5 ar 3.5" displejus kiek turi pixeliu? REALIU pixeliu o ne tripleto elementu, kaip kinai megsta parasyt?

--
Bye, Levas