Tema: Re: Tekinimo darbai
Autorius: Fred
Data: 2012-03-08 17:13:29
    Manau, net ir tokiu atveju sutaupiau, sakykime, paskutinis skaleris kainavo kazkur 100$, originalas kainuoja apie 500$. Na bet sitai yra menkniekis, palyginus su originaliais antgaliukais po 100$ (nesuprantu, ir kur tokia kaina tam sudukui galejo istraukt). Tarkime, as ju turiu kazkur 30 tu galiuku, ir jie gana reguliariai susidrozia. eBay galiukai kinietiski eina po kokiu 10$, dar maziau.
    Manau, paskutini butent jie ir pribaige, nes kazkaip labai sunkiai verzesi, speju, nutryne sriegi, ir tiek. Gal kazkokie brokuoti papuole.
Verzia asistentes su raktu, as pats netikrinu verzimo. Is kitos puses, i diena perverziama 5-10 galiuku, matyt tas sukiojimas irgi savo duoda.