Tema: Re: Tekinimo darbai
Autorius: Laimis
Data: 2012-03-07 22:38:09
Fred rašė:
> Ne visai elektroniks, tiksliau, visai ne elektroniks, bet visgi cia
> galvoti sedi. Nusitryne va toks stomatologinio prietaiso galiukas,
> kas galetu istekinti Vilniuje? Panasu, jog metalas, is kurio jis
> padarytas - titanas. Na, arba padaryti "perechodnika", kuris isisuktu
> i esama galiuka ir turetu savyje sriegi. Ant tu galiuku, parodytu
> pirmoje fotografijoje, uzsisuka stai tokie galiukai su vidiniu
> sriegiu.

Koks Satelec'as?
Tai arba dorai nepriveržiami antgaliai arba pataupyta ant pačių
antgaliukų (ne originalūs). Na, nebent dar labai intensyviai naudojamas
ir antgaliukai dažnai keičiami (bet juos vis tiek reikia gerai užveržti;
rakteliu, o ne rankutėmis su pirštinėmis). Ką jau čia bepritekinsi...
Man kilo klausiamas o jis apskritai dar veikia (gal te jau daugiau tenka
gramdyti jėga)? Tai reikėtų palyginti naują ir seną su tuo pačiu
antgaliuku (odontologas turėtų nesunkiai pajausti skirtumą, nors šiaip
galima papjaustyti vienkartinę plastmasinę stiklinę). Lenkiu prie to,
kad jau galbūt laikas būtų įsigyti naują (jei jis jau ilgai ir
intensyviai naudojamas, tai vibravimo amplitudė gali būti gerokai
sumenkusi), o ne žaisti su tekinimu padoriai nebeveikiančiam daiktui.