Tema: Re: Paradox Digiplex/Evo
Autorius: svk
Data: 2012-03-01 08:39:49
Jūs gal ir teisūs dėl visų skaičiavimų, tačiau Paradox'as digiplexas su
išplėtimo bloku, kokiu taip 20 PIR'ų, 10 dujinių ir priešgaisrinių
daviklių, stikladužiu ir 3 klaviatūrom, sirena vidinė ir lauko bent jau
iki paros gyvena be elektros su tuo mažiuku signom skirtu akumu, kuris
ar tik ne 7Wh. Ilgiau elektra nebuvo dingusi.