Tema: Re: Paradox Digiplex/Evo
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-02-29 17:34:48
sorry nepastebejau pastabos apie gilaus iskrovimo akuma, tai viskas aisku,
tada, reiks ieskot butent tokio.

"skaitytojas"  wrote in message news:jilejk$g1m$1@trimpas.omnitel.net...

hmm o tai gal gali pasiulyti, koki akuma deti? Nors is esmes man reikia, kad
istemptu kokius 3 menesius, po to jau bus elektra. Aisku, as ta akuma dar
planavau po to panaudoti kitiems reikalams, tai jei jam misios, tai biski
nuostolis bus..

"Evaldas"  wrote in message news:jilbcj$c1i$1@trimpas.omnitel.net...

"skaitytojas" <arunasz@istrintizebra.lt> wrote in message
> situacija tokia: yra namas, kuris kolei kas neturi elekros ir i kuriame
> reikia irengti signalizacija. Galvoju deti Paradox Digiplex EVO192, siaip
> uztektu per akis ir EVO48, bet ziuriu, kad kazkodel nebegamina sio modelio
> ir liko tik EVO192. Tai dabar mastau, jei as prikabinsiu pradziai kokius 4
> PIR'us, pora duru davikliu, isorine sirena ir GSM/GPRS moduli PCS200 ,tai
> kiek vidutiniskai man sita sistema srebs mA? Ar istemps bent savaite su
> nauju 55Ah  masininiu akumu , ivertinus dar kad ir patalpos nesildomos?

Is pradziu kol naujas gal ir istemps, o paskui gana greitai akumuliatoriui
bus misios.
NES NE TAM JIS SKIRTAS.
Tam yra specialus gilaus iskrovimo akumuliatoriai.