Tema: Re: psu remontas Vilniuje
Autorius: svyt
Data: 2012-03-02 20:32:02
neisivaiduoju bedarbio kvalifikuoto elektrotechniko, tokio kuris daugiau nei
pakeist maitinimo laida gali. va man pries metus auto elektra pakrapse
kelias valandas, 250 litu uz pravesta dar viena laida. pries menesi kitas
tvarke valytuvu elektronika, pusvalandis ir 100 litu. abejais atvejais
rasiausi is anksto.

--
vyt/ /

e34 524td