Tema: Re: psu remontas Vilniuje
Autorius: Levas
Data: 2012-02-21 19:25:41
pas mane "sukasi" ivairus ~400W maitblokiai, su issiputimo ligom. As juos isimi is ligotu kompu ir paremontaves dedu i kitus kompus. Todel ir sukasi. Jei maitblokis taip nesiremontuoja, tai jis paprasciausiai nurasomas i donorus ar i siukslyna. Todel kad neapsimoka remontuoti.
O ir pardavineti neapsimoka. Uztat apsimoka remontuoti pati kompiuteri. Tada maitblokio kaina ~50Lt ieina i viena is remonto eiluciu.
Kadangi VISOS detales eina is sroto (kondikai is motininiu ar kitokiu gedimu patyrusiu prietaisu) tai apmokamas tik darbas. Jei reiketu dar pirkti kondensatorius... Del sroto patikimumo... per paskutinius 5 metus tik vienas maitblokis gryzo atgal. Ir tai del kazkokio kito gedimo. Padirbejes gal du metus.
O kai buvo visa partija HDD su paprastu budincio kondensatoriaus keitimu, tai buvo daroma viskas pigiau- kalnas tipiniu maitblokiu, visiems tas pats mazytis kondikas (jau dabar naujas) ir konvejerinis remontas.

--
Bye, Levas