Tema: Ats.: Perjungimas generatorius > tinklas
Autorius: siGis
Data: 2012-02-28 09:57:45
Dar apsidraudziam. Cia jau kai kas link paranojos nesa?

"Signalizacija"  parašė naujienų

As ne dievas sitose sistemose, bet kiek man ju teko matyt tai tinklas
ir
generas jungiami per magnetinius kurie dar ir mechanini rysi turi.
plius
vienas blokuoja kito paleidimo grandines. Ir valdymas arba automatu
arba
rakteliu. Is isdejos schema gaunas panasi i reversinio varinkelio
paleidimo.
va panasu
http://www.beamalarm.com/Documents/parallax_automatic_transfer_switch_ats-50_amp.html