Tema: Ats.: Perjungimas generatorius > tinklas
Autorius: siGis
Data: 2012-02-27 22:34:54
Tikrai paprastas sprendimas. Beda ta kad toki kirtikli esu mates tik
senuose filmuose apie Iljiciaus lempute. Neturiu tokio. Neblogai tiktu
kontaktoriu pora su triguba blokuote nuo ijungimo vienu metu. Tokie
telferiuose buna. Mygtuko ir kontaktoriaus blokkontaktai ir dar
mechanine jungtis.

"Velkam"  parašė naujienų news:jifpmb$rkf$1@trimpas.omnitel.net...

Nu jeigu paleidinejama bus rankiniu budu, tai tada paprasciausia ideti
rankini permetama kirtikli ir tiek ziniu...