Tema: Re: Philips TV sugedo, noreciau pataisyti pats
Autorius: Darius
Data: 2012-02-06 22:27:45
Aciu visiems, kurie patarete ka nors.

Susiradau internete, kaip ieiti i serviso meniu.

**********

Aug 21 2000 EM2E_11.6_02521

operation hours: 24300

Errors: 5 3 16 5 3 16

Defect. Module: +3V (Fbx) supply

************

Toliau norejau kaip nors paselektinti kiekviena erora atskirai, bet kursorius
ant ju nejo. Tai tik nuresetinau errorus. Pabandziau, isjungiau, ijungiau,
viskas ok. Bet nemanau, kad problema isspresta. Jeigu bedos kartosis, tada
ardysiu.

Erorai turetu reiksti:

16 Featurebox protection

3 SAA4978 PICNIC IC7709 B3 Feature Box

5 Supply 8 V

Man tie +3V serviso meniu labai keistai atrodo, tiketina, kad tai +8V, bet
gerai ziurejau, tikrai ant ekrano rase +3V

Zodziu, ziuresiu pirmiausia vizualiai montaza, C, R, tranzus su radiatoriais.

Aciu. Jeigu ka, parasykite. Kai bus kas nors aiskiau, parasysiu.