Tema: Re: Philips TV sugedo, noreciau pataisyti pats
Autorius: Levas
Data: 2012-02-06 20:08:15
pradziai tikrink atsilitavusius power elementus (stambus tranzai, ypac su radiatoriais, trafai, dideli rezistoriai >1W).
Mano ~27 metu panasonike prie power rezistoriu lydmetalio isviso nebuvo- per ta laika jis tikriausiai isgaravo. Liko tik kazkokiu miltiku likuciai. Perejau su nauju lydmetaliu ir gliukai baigesi.

Jei tas nepades, tai dar kondikus reiketu tikrinti elektrolitus.

Bye, Levas