Tema: Re: laptopo maistas "caksi"
Autorius: ejs
Data: 2012-02-06 03:22:19
2012.02.06 02:27, Laimis rašė:
> Tai suprantama, tik neakivaizdu ir neinformatyvu. :-) Pusė dėl to,
> kad nukirpti esminiai parametrai, kurie tokią akustinę spektrogramą
> daro prasmingą (laikas — periodinis caksėjimo charakteris, lygis —
> spektrinis išraiškingumas/charakteris; ar čia 1 ms ar 1 s ir ar
> žalią nuo mėlynos skiria 2 kartai ar 30?).

čia jums ne Fluke.

> Kita vertus, tokioje
> spektrogramoje apskritai nematyti caksėjimo ar kažkokio
> periodiškumo. Reikia perklausti: ar tas caksėjimas, kaip aš jį
> suprantu, yra signalas su kokiu 0.1-10 Hz periodu, ar daugmaž
> nuolatinis zyzimas, ką byloja ir spektrograma?

pirmame signale, kurį įmečiau, yra kažkokie periodiniai pamėtymai. Jei
linijos bangavimas atitinka sinusoidę, tai jie kartojas kas ~10ms.

> Tai caksi ar birbia, zyzia? :-)

ok, aukštesnio dažnio signalas moduliuotas žemu dažniu.

> Tai šia prasme turbūt nevertėtų labai rūpintis, jei tik kažkas
> zyzia/skamba, nes dorai nepriklijuota ar atkibo. Bet jei jau
> caksi...

ok, šį reiškinį patyrinėsiu daugiau. Panašu kad periodas trumpėja, jei
atmintis nepaveda.

--
ejs