Tema: Re: laptopo maistas "caksi"
Autorius: Laimis
Data: 2012-02-06 02:27:48
ejs rašė:

> X->t, Y->f, lygis - per spalvą
>
> Čia ar tai CFT, ar tai WFT, nežinau ką http://www.relisoft.com/
> implementavo. Greičiau Windowed Fourier Transform.

Tai suprantama, tik neakivaizdu ir neinformatyvu. :-)
Pusė dėl to, kad nukirpti esminiai parametrai, kurie tokią akustinę
spektrogramą daro prasmingą (laikas — periodinis caksėjimo charakteris,
lygis — spektrinis išraiškingumas/charakteris; ar čia 1 ms ar 1 s ir ar
žalią nuo mėlynos skiria 2 kartai ar 30?).
Kita vertus, tokioje spektrogramoje apskritai nematyti caksėjimo ar
kažkokio periodiškumo. Reikia perklausti: ar tas caksėjimas, kaip aš jį
suprantu, yra signalas su kokiu 0.1-10 Hz periodu, ar daugmaž nuolatinis
zyzimas, ką byloja ir spektrograma?

> Kiek realu kad magnetolaidis birbia?

Tai caksi ar birbia, zyzia? :-)
Mano 19' LCD po remonto ir kondensatorių keitimo (paguldžiau ant
ilgėlesnių išvadų ir viena ar porą sovietinių, Jerevano gamybos, nes
tiesiog pritrūko tinkamų) tikrai zyzia. Jau daugiau nei metus. Tai šia
prasme turbūt nevertėtų labai rūpintis, jei tik kažkas zyzia/skamba, nes
dorai nepriklijuota ar atkibo. Bet jei jau caksi...