Tema: Re: Automobilio ABS gedimas
Autorius: svyt
Data: 2012-01-27 17:45:58
arba purvo dantukuose yra per daug, irgi buna. o greiciausiai luzes laidas,
tikrinimo metu kontaktas yr, nebutu lempute uzsidegtu iskart.

--
vyt/ /

"Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message
man irgi buvo problemu su ABS.
tikrinau kiekviena ABS davikli atskirai irgi varzas rode.
tada pasikeliau rata ir ji issukau taip, kad atitiktu ~60km/h ir su
multitesteriu matavau mV DC. taip ir radau, kad vienas daviklis lengvai
nulenktas buvo ir per toli nuo metaliniu dantuku, kur ant rato yra.

man rodos ~60mV turi rodyt. ka turi rodyti normaliai galima paziuret pasukus
kelis ratus ir pamatavus. visi gi nebus sugede