Tema: Re: Automobilio ABS gedimas
Autorius: Azalijaus tėvas
Data: 2012-01-24 17:16:27
man irgi buvo problemų su ABS.
tikrinau kiekvieną ABS davikli atskirai irgi varžas rodė.
tada pasikėliau ratą ir jį išsukau taip, kad atitiktų ~60km/h ir su multitesteriu matavau mV DC. taip ir radau, kad vienas daviklis lengvai nulenktas buvo ir per toli nuo metaliniu dantuku, kur ant rato yra.

man rodos ~60mV turi rodyt. ką turi rodyti normaliai galima paziurėt pasukus kelis ratus ir pamatavus. visi gi nebus sugedę