Tema: Re: el. suvartojimo matavimas
Autorius: 499
Data: 2012-01-09 22:16:15
Tai taip iseina, kad mano matavimai mazdaug teisingi?

"Levas" <info@gooo.com> wrote in message
SU LCD monitorium ir mieganciu printeriu.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt

"Levas" <info@gooo.com> wrote in message
Prikabinu dali duomenu failo "vizualizacijos" :)

Ten pradzioje, kur spygliukai buvo paleistas antiviruso skanavimas. Vadinasi
CPU+HDD dirbo.

70% ir 100% tai skirtingi "sintetiniai" CPU load testai. Pirmasis buvo kiek
per senas ir nesugebejo sunaudoti abu branduolius. Antrojo testo galios
ismetimai tikriausiai kazkokia tarpeliai testo metu kurie nebuvo pastebimi
CPU load lenteleje.
O grafikas uzsibaigia- paleista buhalterija "Butent" (klientas), atidarytas
internet explorer ir atidaryti kokie 4 "populiarus" Lietuviski "portalai"
slyksciai apkrauti flash reklama. Gal visa laika tebesisuko antivirusas. Jau
nepamenu.

Duomenu "kvantavimas" kas 0.5 sekundes. Vatai skaiciuojami is Wh, t.y. tai
elektros skaitliuko cipas kuris skaiciuoja Wh sukauptas per puse sekundes,
duomenis padalinti/padauginti is laiko konstantos, tai gaunasi kaip ir 0.5s
vidurkis.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt

"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
> Sugalvojau su multimetru pamatuoti kiek amperu teka i kompa. Kompas senas,
> Intel P4 3GHz, presscot, vaizdas integruotas gma900, sata hdd, drdrw. Ant
> max apkrovos (prime95), ispaudzia 0,49A. Nelabai tikisi, kad eda 100W. Ka
> cia negerai darau?

Biski nesmagu pas .electronics'us tokius "patikimus" skaiciukus paste'inti,
taciau su tuo paciu sh..
matuoti keli PC.. ka turiu, tuom dalinuos (cos fi berods budavo ~0.9-0.99
pagal ta Tevion fufeli):

 I – iDC 2,5 GHz (Intel E5200)II – AMD X2
(NTT ir Lenovo)III – C2D 1,86GHzIV – P4
2,4 - 3,0GHz
Energijos sąnaudos, kompiuteriui esant ramybės būsenoje
(W)~47W~55-68W~72W~53-72W
Energijos sąnaudos, atliekant operacijas su sveikais skaičiais
(W)~66W~115-123W~99W~92-134W
Energijos sąnaudos, atliekant „slankaus kablelio“ operacijas
(W)~71W~110-118W~106W~94-139W
Operacijų su sveikais skaičiais ir energijos sąnaudų santykis, santykiniais
vienetais~160~80~80~25
„Slankaus kablelio“ operacijų ir energijos sąnaudų santykis, santykiniais
vienetais~65~20~33~8

PS. Cia su ganetinai nemazom paklaidom.. t.y. del tikslesniu rezultatu,
nebuvo suvienodinti PSU, HDD, ODD ir pan.
PSS. Del ryskaus "nasumo su FPU" galbut yra Everest'o sintetiniu testu
palankumas Inteliui.. nesigilinau..
PSSS. Buitiniu elektros sąnaudų matuokliu (Tevion GT-PM-02) yra išmatuotos
.... << i tiksluma nepretenduoju :)

***********

Siaip sie linkai man patinka:
http://www.behardware.com/articles/817-3/the-energy-consumption-of-93-graphics-cards.html
http://www.behardware.com/articles/778-15/giant-roundup-168-intel-and-amd-processors.html
Jei ten tikrai matuota nuo +12V .. ir ne AC, o DC.. tai gal skaiciukai ne
tiek jau ir is lempos..

***********

Pentium EE 840 - t.y. is abieju pusiu blynus kepanti keptuve pasak ju sueda
tuos ~130W..
Vienpuse Prescott 3.0GHz keptuve berods reitingavosi apie 86W TDP..

> Intel P4 3GHz, presscot,

Faktas, kad jis liuto dali tuose W palieka..

> vaizdas integruotas gma900, sata hdd, drdrw.

Kiek intelis savus chipset'us TDP apraso eina atkasti..
Bet GMA900 (cia koks 915?) labai labai daug ir nesueda (speciau 20-30W
matkei.. uj negedai speliot :))..
SATA HDD, DVD-RW -- daug skaiciuko neprideda (dvd ko gero "miegojo", o hdd
idle/load berods 7W +/- keli)..
Dar RAM kazkiek rija.. na ir lieka PSU efektyvumas (iki 80plus kiek jie ten
turejo?.. 60-70% ???), t.y. kiek jis
papildomai pasildo kompa prie tu W, kuriais sildosi komponentai..

> max apkrovos (prime95), ispaudzia 0,49A. Nelabai tikisi, kad eda 100W.

Tarkim ir man atrodo, kad ant max apkrovos biski truksta.. na bet ne
kartais, o keliasdesimt procentu..