Tema: Re: el. suvartojimo matavimas
Autorius: Satrapas
Data: 2012-01-08 19:25:02
:)) nu cia tai jau tikrai pigiu kvepia.Kazkada matavau su pigiu devaisu savo pc,amd athlon x2 5000+,3hdd,3stickaiRAMo,GTS250,2 papildomi ausintuvai,plius visokie usb devaisai.Buvau paleides foldinga ant cpu ir gpu vienu metu,zaidziau zaidimus.Vienu zodziu 300w neperlipau.Svyruodavo ties 280w.Beveik tiek pat kiek paskaiciavo http://extreme.outervision.com/PSUEngine kalkulatorius,minimum PSU wattage.Nieko nedarant stovedavo 120-130w.Cia be monitoriaus.