Tema: Re: prasau rekomenduoti mikroschema (-s) laikrodziui
Autorius: Sail
Data: 2011-12-23 08:38:01
O tu pabandyk nusipirkti Arduino ir pazaisti vakarais su programavimu.
Viskas guli cia www.arduino.cc, ziurek gal ir patiks. Investicijos bus eiles
shimto litu.

Man paciam rankos nepriena isigilinti, gal tiesiog tokio didziulio poreikio
nebuvo, bet kiek paskaitinejau, tai ne stebuklas ten. Vienas kitas
projektelis ir galima apsiprasti su tuo dalyku.