Tema: Re: prasau rekomenduoti mikroschema (-s) laikrodziui
Autorius: saimhe
Data: 2011-12-23 02:21:28
> Kinietiskas zinoma butu iseitis jei nebutu prikista visokio slamsto
> pradedant zadinimu per radija, baigiant radio nusistatymu

   Nesu matęs gatavų kinietiškų su 10 cm aukščio LED. Todėl įsivaizduoju,
kad sumanymo esmė -- imti eilinį nuo tinklo maitinamą laikrodį su 2 cm
(apie 30 Lt) ir apgreidinti iki didesnių indikatorių (gali kainuoti dar
daugiau).
   Jei viduriai atrodo per sudėtingi, verta susipažinti su laikrodinės
mikroschemos datasheet -- tada atsiras galimybė apskritai identifikuoti
ir nuardyti visą šlamštą. Pavyzdžiui, radiją. O žadintuvo perjungiklį
išlupti ir kontaktus palikti paprasto budilniko padėtyje. Aš paskutinį
kartą tokiame daikte radau Silan SC8560, pdf tebeturiu.
    Darbo ir čia pakankamai. 10 cm indikatoriams galbūt reikės daugiau
srovės, taigi jungti prie mikroschemos per raktus. Esamas poros vatų
transformatorius gali nebepavežti, paprasčiau pridėti dar vieną. 9V
backup'o bateriją verta keisti į akumuliatorių su automatiniu krovimu,
nes baterijų pirkimas užknisa.

--
  saimhe