Tema: Re: Custom transformatorius
Autorius: Shadowed
Data: 2011-12-26 14:26:31
Darbe tiksliau pamatuosiu, kol kas tik paveiksliukai;

http://web.me.com/luca.fusari/page1/page10/GG400.html

Apacioje, 4 generatoriaus foto nuo virsaus, kur uzvedimo rankenele matosi.
Magneta ten kairej prie bako, virs variklio ir uzvedimo rankeneles, toks
apskritas dangtelis, po juo komutatorius, o visa ta dezute giliau yra pati
babina. Cia taip mazdaug 5x8 cm ta dezute, darbe ryt tiksliai pamatuosiu. Nu
ir idomumo delei jutubes linkas kaip tas generatorius birbia :)

http://www.youtube.com/watch?v=Xc1Gq9lKbcU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Dl9p5cJpuZA

"Levas"  parašė naujienų news:jd9lec$kj5$1@trimpas.omnitel.net...

del trafo serdies lauzo... pas mus darbe, "eileje" laukia ant isardymo
telekominiai senoviniai lygintuvai. Ten dabar nepamenu ar 3 faziu ar 1 fazes
trafai. Jei duotum savo detales ismatavimus ir kaip nors subtiliai man
primintum keliolika kartu, tai paziureciau ir galbut suorganizuociau to
trafo ardyma. Siaip yra ir rentgeno aparato trafas, taciau jis alyvoje ir
niekas nenori ji ardyti.

Taigi brezinius i studija.

--
Bye, Levas