Tema: Re: Custom transformatorius
Autorius: Shadowed
Data: 2011-12-19 18:31:47
Nu idomumo delei galiu pasakyt kad restauruoju vokiska karini generatoriu is
Tigro, GG400 modelis. Ir vat ten tokia shustra magneta yra... Daba krapstau
ir neatsistebiu - 1942-1943 metai o techniskai tokia advanced
technologija... ir viskas taip padaryta kad lauko salygom gali tvarkyt. Tai
va daba klausimas kas gali padaryt ir tuo paciu skardos kad turetu
teisingos, nes mano indukcinis kaitintuvas kiuri tasko nepasieks :D o su
dujiniu degikliu kaitint ilgai truks ir ne vienodai bus... Gedimas -
nusilpes magnetas, sukantis turbut neduodavo skierkos, tai senelis viska
nafik ismete ir padare su paprasta zigulio babina. Tai daba viduriu neber,
tenka sukt makaule kaip viska atstatyt. Taip tai veiktu...

"Levas"  parašė naujienų news:jcnn51$qig$1@trimpas.omnitel.net...

wow. Pagarba restauratoriams.

1) ispjaut gales bet kas kas turi jet ar lazerio cnc. Kiek kainuos kitas
klausimas.
2) del skardos. Viena tokia gudzia knyga skaiciau, tai parasyta kad tinka
paprasta "кровельное" skarda, tik ja reikia atkaitinti iki kiuri tasko, kad
likes isimagnetinimas dingtu. Manau priklausomai nuo magnetos serdies
dydzio, galima buti isvynioti koki didesni toroida (kad ir ЛАТra).

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt