Tema: Re: Kvailas klausimas - girliandos
Autorius: Antanas Lapinskas
Data: 2011-12-10 20:39:48
Iš vaiko darželio man "pataisyti" atnešė seną tarybinę girliandą. Nu
nemačiau aš ten nieko gražaus, bet užtai kai pradėjo švieti, tai vaikas
ilgiausiai džiaugėsi ir katučių plojo. Tai gal tiesiog su amžiumi girlianda
mažiau džiaugsmo teikia?

"Zyza"  parašė naujienų news:jbu1qk$g36$1@trimpas.omnitel.net...

Tai va tame ir esme - diodines kazkokios vienspalves ar poros spalvu
dazniausiai buna :/ Geltonos spalvos diodu girliandose isvis dar nesu
mates...