Tema: Re: Kvailas klausimas - girliandos
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-12-09 22:24:30
Nu tai DIY versija: pirki su blankiomis lemputemis (ikisamomis su
uzlenktais laidais, kaip kinieciai iprate), nusiperki ivairiaspalviu
galingu LED ir ju maitinimo saltini(skirta girliandai, palyginti aukstos
itampos), sukisi LED(tik teisingu poliskumu) vietoje lempuciu, ir girlianda
bus tokia ryski ir spalvinga, kad prie jos galesi net knygas skaityti...
Zinoma, jei pirksi nemirksincia ar isjungsi mirksejima, kitu atveju ziurek,
kad koks epileptikas kaimynas nepradetu skustis, kad jam sukelei priepuoli.