Tema: Re: Manksta protui :)
Autorius: blah
Data: 2011-12-12 20:06:22
viskas labai gerai matosi pavertus i DEC ir paemus kelias greta esancias
raides.
formulyte turetu buti HEX: 3*HEX-AE

tik nesuprantu kodel nusprendei, kad "Prieš mažąsias raides eina didžiosios,
po mažųjų ne raidiniai simboliai (!@#$%^&*()_+=-/., – tik ne tokia
tvarka).", nes pagal mane ten viskas ASCII atitinka ir eina pirma
non-printing charai, tada simboliai, tada didziosios raides ir tada
mazosios...