Tema: Re: medienos dregmes matuokliai
Autorius: Levas
Data: 2011-12-04 12:31:32
kazkada buvau rades toki prietaisa- arba tarybinis savadarbis arba jie taip atrode. Tokia dezute 10x10x10cm. Virsuje rodyklinis prietaisas, o apacioje is brozos padaryti kvadratai mazejantys ir sukisti vienas i kita. Nu kaip nubrezi ant popieriaus kvadrata, viduje dar viena, pota dar viena. Tie kvadratai isoriskai nesujungti, kaip viduje tai nezinau. Padedi ta dezute ant lentos ir rodykle parodo kazka... :)

Taciau pastatytoje dziovykloje naudoja viska paprasciau - ikala du vinis (kontaktus specialius) per kalibruota atstuma, o toliau deze su MCU kuriai pasakoma medienos rusis viska apskaiciuoja.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt