Tema: Re: ultragarsine vonele
Autorius: Laimis
Data: 2009-05-11 01:17:24
krx rašė:
> Man irgi aktualu patapo dėl kai kurių pasikrapštymų. Gal galima plačiau
> temą išplėsti?

Aš pats tuo (kiek išsamiau) domėjausi, rankose čiupinėjau kelis
kokybiškųjų egzempliorius (konkrečiai Neytech/Ney), mačiau kaip jos
veikia, ko galima tikėtis.
(orientyrui į ką galiu išplėsti temą).

> O tai transduceriai ką - degraduoja iš principo? Kaip greitai? Jei
> naudojimas tik epizodinis - tai gal nėra problemos ir su tokiu, kaip
> lemonos kataloge pavaizduotas?

Degraduoja.
Ir tai tikrai priklauso nuo kokybės (konstrukcijos, medžiagų --
visumos). Dar (metaliniai ir/ar masyvesni) daiktai (netyčia) mėtomi ant
dugno, o jie ten (jei transducer'iai metaliniame dugne) tikrai neturėtų
būti nei dedami, nei mėtomi.

Epizodinis veikimas...
Na, aš tikrai žinau, kad kokybiškos (jau minėtos amerikietiškos Ney),
heavy-duty naudotos odontologijoje, netausojant, išlaužant jungiklius,
ap$ikant įvairiausiomis, ne pieno švelnumo, medžiagomis ir po 5-10 metų
(patenkinamai) veikia. Ar ta noname pigiena už pora šimtų litų neužlinks
nuo epizodinio naudojimo jau po  pusmečio, metų, kelių -- negaliu pasakyti.
Kitas esminis veikimo aspektas yra tai, kaip efektyviai jos veikia
(minėti testai, įvairiose tūrio vietose). Ne visos mano čiupinėtos po
laiko veikė vienodai (efektyviai). Kokybiškosios gali pasiūlyti
(multi-)sweep technologiją (pačio transducer'io ar kartu su
elektronika): varijuojamas dažnis, sumažinamas stovinčių bangų efektas,
energija efektyviau, tolygiau paskirstoma tūryje.

Aš pirkčiau tik naudotą kokybišką, o ne naują noname'inę...
(juoba, kad naudotų kainos ne taip jau ir kandžiojasi)

> Tai dauguma buitinių su didesnėmis talpomis turi pakaitinimą. Galiausiai
> - kas trukdo šiltą tirpalą supilti? (na nepatogumas, bet jei retai,
> kodėl ne?)

Manau, kad realiai pabandęs suprastum ar to reikia ar ne.
Kita vertus, (nuolat) terliotis su skysčio pakaitinimu ir aušimu (kai
pats procesas gali trukti ir 10+ min., ar dar ilgiau...). Mano galva,
pakaitinimo funkcija -- tikrai reikalinga.